פתיחה קריאת שירות

      הזמנת מאזניים + סורקי ברקוד

        פתיחת הזמנת כיול

        שירות ותמיכה

        אמנת השירות

        אמנת השירות מבטאת את מחויבותנו להעניק לך שירות איכותי ויעיל. שביעות רצונך היא ערך בעינינו. אנו נעשה כל מאמץ להבין נכונה את צרכיך ולהעניק לך מענה הולם. כל אחד מאתנו רואה עצמו אחראי באופן אישי לכך.

        אנחנו מתחייבים ללקוחות כי:

        פנייה בטלפון תענה במהירות ובאדיבות על ידי נציג שירות מיומן ומקצועי, אשר במקרים רבים יוכל לסייע לך באמצעות הדרכה בטלפון, זאת בכדי לחסוך לך זמן המתנה לטכנאי.

        נטפל במוצר שברשותך על ידי טכנאים מוסמכים, עד 3 ימי עבודה (לא כולל ערבי שבת וחג) מרגע פנייתך אלינו.

        מסגרת זמן ההמתנה לטכנאי ביום הביקור תהיה לכל היותר 4 שעות, אלא אם נסכם אחרת עמך.

        במידה ונתקל, בקושי הקשור לתיקון המוצר, נשתף אותך במציאת פתרון לשביעות רצונך.

        פנייה בכתב תזכה לתגובה תוך 2 ימי עבודה מיום רישום קבלתה במשרדנו – בטלפון או במענה בכתב. כל פנייה בכתב תענה במכתב תשובה.

        נמשיך ונייעל באופן מתמיד את תהליכי השירות תוך שילוב של טכנולוגיות תומכות שירות מתקדמות.

        כיולים – תקינה
        ISO/IEC 17025

        השירות ניתן ללקוחות כל החברות לפרטים נוספים

        לפתרונות שקילה מותאמים
        במיוחד בשבילכם

        צרו קשר

        מאזני שקל רואה בלקוח שותף ומעמידה את שביעות רצונו בראש סולם העדיפויות.
        מוקד ממוחשב מפעיל צוות טכנאים מקצועי הפרוס בכל רחבי הארץ.
        שירות שטח ומעבדה, מאפשרים מתן פתרונות מהירים ויעילים, הדרכה ותמיכה לכל לקוח.

        פסולת אלקטרונית

        לקוח/ה יקר/ה,

        באפשרותך למסור לנו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מהמגזר הביתי הדומה לפריט/ים שנמכר/ו לך, בכמות או במשקל דומים לפריט/ים שנמכר/ו לך, אשר מקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני שנועד לשימוש דומה לפריט/ים שנמכר/ו לך.

        החזרה זו אינה כרוכה בתשלום או בכל תמורה אחרת מצידך. מיקום אזור ההחזרה של פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני הוא בחנות בה הנך רוכש את המוצר החדש. מסירת פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני במועד האספקה אפשרית בתיאום מראש.

        במקרה של מכירה מקוונת של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי או של סוללות, ניתן להחזיר את פסולת הציוד החשמלי והסוללות באחד מ 3,000 מוקדי האיסוף של תאגיד מ.א.י מחזור אלקטרוניקה ישראל, הפזורים ברחבי הארץ ובהם במרכזי קניות ותחנות נוחות של תחנות דלק.
        יובהר, כי איננו מקבלים פריטי פסולת ציוד וסוללות מזיקה.

        לפרטים נוספים ולהבהרות בנוגע לאפשרות ההחזרה של פסולת ציוד וסוללות ניתן לפנות אל חברתנו.

        מוקד שירות לקוחות ארצי‏:

        04-6629100
        04-6629146
        service@shekelonline.com צרו קשר