קזינו גרופ הצרפתית, מקבוצות הקמעונאות הגדולות באירופה, צפויה לפתוח בדצמבר חנות ראשונה בה יהיה ניתן לרכוש מוצרים ללא קופה, זאת בעזרת הטכנולוגיה של החברה הישראלית Shekel Brainweigh שנעזרת במדפים חכמים שמזהים את המוצרים לפי משקלם ומיקומם.
השינויים בהרגלי הצריכה והחיבור של רשתות קמעונאות עם חברות הטכנולוגיה עומדים לשנות את חוויית הקניות בסופרמרקט.
אמזון כבר טלטלה את השוק עם הרשת שהקימה תחת השם “אמזון גו” בה היא מוכרת מוצרים ללא קופה – “פשוט לקחת ולצאת”, וכעת קמעונאיות נוספות ברחבי העולם מתחרות על היכולת לייצר חוויה דומה. לשם כך חברה קבוצת קזינו גרופ הצרפתית, מקבוצות הקמעונאות הגדולות באירופה, לחברת Shekel Brainweigh הישראלית. הטכנולוגיה של האחרונה מוכרת בישראל בזכות החיבור שלה לתנובה שמפעילה באמצעותה מקררים של הצרכניה.